субота, 21 грудня 2019 р.

 ВИСТАВКА ПОРОБОК  "МАКАРОННІ ФАНТАЗІЇ"

         Зміст дошкільної освіти передбачає гармонійний та всебічний розвиток дитини за умови здійснення педагогічного процесу на засадах гуманізації та демократизації. 
     Базовий компонент та чинні програми дошкільної освіти орієнтують педагогів на впровадження у практику цілісного підходу до розвитку, виховання і навчання дитини, який передбачає формування життєздатної, свідомої, всебічно розвиненої, творчої особистості. з огляду на це, особливого значення набуває питання розвитку у дітей раннього та дошкільного віку креативних здібностей та формування творчого ставлення до життя. 
     Одним з ефективних та незамінних засобів розвитку дитячої творчості є мистецтво з його розмаїтим, неповторним світом, здатним зворушити душу, пробуджувати творчу активність. розвивати психічні пізнавальні процеси, виховувати повагу до культурних надбань тощо. саме тому серед пріоритетних напрямів освітньої роботи в сучасному дошкільному навчальному закладі чільне місце посідає забезпечення достатнього рівня художньо-естетичного та креативного розвитку особистості у процесі специфічних дитячих видів діяльності.




Завдання створення різноманітних виставок у закладі освіти:
- Збагачення індивідуального художньо-естетичного досвіду дитини шляхом залучення до співпраці батьків вихованців та вправлення у використанні набутих знань, умінь, навичок у процесі відтворення або самостійного створення конкретних образів та вражень від побаченого, почутого, обстеженого або за уявою, фантазією.
-Формувати уявлення про різні види мистецтва, їх характерні особливості, засоби виразності, специфічні матеріали тощо.
-Розвиток креативних здібностей та оптимістичного світобачення, заохочення до отримання насолоди від самого процесу творіння.
- Виховання ставлення до творчої діяльності як до засобу самовираження, самоусвідомлення, самоствердження особистості.
- Ознайомлювати дітей із вирізуванням симетричних форм, силуетним вирізуванням та обривною аплікацією.
-Вчити створювати композиції, заповнюючи всю площину аркуша, передавати характерність образів кольором і використанням різноманітного матеріалу 
(природний, покидьковий, папір різної фактури тощо).
-використовувати різноманітні нетрадиційні техніки (обривання паперу, техніці орігамі, квілінг і т.д.).













Немає коментарів:

Дописати коментар