На виконання постанови Кабінету Міністрів
України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»
від 11 березня 2020 року № 211, листів
МОН: від 11.03.2020 № 1/9-154, від 13.03.2020 № 1/9-161, беручи до уваги статтю 32 Закону України «Про захист
населення від інфекційних хвороб», Указ Президента України від 13 березня 2020
року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13
березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної
безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронаврусом
SARS-coV-2», підпункт 2 пункту 13 Положення про Функціональну підсистему
навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних
ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності), враховуючи рекомендації
Всесвітньої організації охорони здоров’я та наказом
по закладу дошкільної освіти від _____________________ за № _________ було запроваджено дистанційну
роботу вдома з педагогічними працівниками, а саме: вихователями старших
дошкільних груп Калюжною І.М., Євменкіною Л.Е., Ващенко В.В. та з практичним
психологом Рибак В.І.
На оперативній нараді № 6 від 13.04.2020 завідувач
підкреслила, які саме обов’язки, передбачені трудовим договором виконують педагоги, що знаходяться
на дистанційній роботі, а саме:
·
вчасно відповідати на дзвінки керівника;
·
перевіряти електронну пошту та оперативно
відповідати на листи;
·
організувати та проводити за розпорядженням
керівника освітній процес за допомогою дистанційних технологій;
·
складати або корегувати плани роботи,
·
готувати матеріали щодо роботи з батьками
(презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації
освітньої діяльності);
·
писати конспекти занять відповідно до програми
розвитку дитини дошкільного віку;
·
викладати матеріал під час Skype-конференцій,
спілкування у групі по Viber (вайберу), через електронну пошту, надсилати
опитувальники для батьків тощо.
Усі педагоги закладу упродовж дистанційної роботи налагодили
можливість спілкуватись за допомогою дистанційних технологій з адміністрацією та
батьками вихованців, шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних
технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями
відповідно до державних стандартів освіти.
Всі педагоги своєчасно склали індивідуальні плани
роботи на час карантину, які були перевірені завідувачем та вихователем-методистом.
Упродовж
робочого часу, завідувачка визначила індивідуальні графіки роботи педагогів.
Заходи,
які проведені вихователем-методистом
Державної установи «Дошкільний навчальний заклад
(дитячий садок) №
69 (м. Харків) Національної поліції України»
під
час дистанційної роботи.
Перш ніж розпочати дистанційну роботи, мені було необхідно спланувати
власну діяльність. Для цього я склала схему за основними видами діяльності у
роботі педагогів.
Перед початком віддаленої роботи мною
були поставлені такі задачі:
Методична робота
·
насамперед важливо було упорядкувати документацію;
·
робота над окремими документамит річного плану;
·
аналізування роботи закладу освіти за минулий рік.
Підготовка до подальшого освітнього процесу
·
складання проєкту плану роботи на наступний рік;
·
складання освітньої програми закладу.
Організаційно- педагогічна робота
·
допомога педагогам адаптуватися до нового режиму роботи;
·
використання корисних сервісів у дистанційній роботі:
електронна пошта, месенджери, Google Таблиці, Google Диск тощо;
·
підготовка для педагогів консультативних матеріали, онлайн-ігор та тестів для перевірки знань;
·
проведення Скайп-наради з адміністрацією, педагогами з питань організації
дистанційної роботи;
·
викладання матеріалів для педагогів ЗДО під час Skype-конференцій,
через електронну пошту;
·
складання цікавих завдання для дітей та коротких рекомендацій для батьків у групу Viber
(вайбер).
·
скоординувати віддалену роботу педагогів щодо складання
конспектів занять, за темою власного досвіду роботи; виготовлення посібників; дидактичних
матеріалів тощо.
Самоосвіта.
·
читання корисних статтєй
у
фахових електронних виданнях: «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика
управління дошкільним закладом», «Методична скарбничка вихователя», «Дошкільний
навчальний заклад».
Підвищення кваліфікації
·
перегляд професійних вебінарів на сайтах Всеосвіті та
та на Цифровому видавництві
MCFR;
·
обговорення перегляду вебінарів, спілкування в групі
педагогів у групі Viber (вайбер);
·
за бажанням проходження онлайн-курсів для підвищення
кваліфікації.
Поширення досвіду роботи.
·
підготовка та розміщення власних методичних матеріалів на платформі Всеосвіта
та отримання Сертифікатів, Грамот, Подяк;
·
ведення власного Блогу на платформі Google.
Робота з дітьми.
Згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти,
набуття
різних видів компетенцій дитиною дошкільного віку відбувається в різних видах
діяльності: ігровій, руховій, природничій, предметній, образотворчій, музичній,
театральній, літературній, сенсорно-пізнавальній і математичній, мовленнєвій,
соціокультурній та інших і вимагає практичного засвоєння дитиною системи
елементарних (доступних) знань про себе й довкілля, моральних цінностей, уміння
доречно застосовувати набуту інформацію.
Життєво компетентний
дошкільник поводиться самостійно і конструктивно в різних соціальних і життєвих
ситуаціях. Розвиненість і зрілість емоційних, когнітивних, вольових психічних
процесів надає дитині якісно нові можливості прояву свого «Я» в усіх видах
діяльності.
Основні типи діяльності:
·
Ігрова.
·
Комунікативна.
·
Пізнавально-дослідницька.
·
Здоров'язберігальна.
·
Мовленнєва.
·
Господарсько-побутова.
·
Художньо-естетична.
Взаємодія з батьками.
·
корисні онлайн-ресурси
для розвитку та навчання дошкільників;
·
онлайн-ігри
із завданнями для дошкільників;
·
зворотній зв’язок: коментарії діяльність дітей, підбадьорювання їх та батьків;
·
підготовка
та складання пам’ятки «Як правильно працювати вдома»;
·
надіслати анкету-опитувальник батькам щодо оцінювання якості роботи
педагогів під час дистанційної роботи.
Якщо
батьки не проявлятимуть бажаної активності — не вимагайте від них постійної
участі та виконання всіх завдань. Пропонуйте помірну кількість завдань, які не
займуть більше години спільної діяльності на день.
Вихователь-методист О.Ю.
Федоренко
Немає коментарів:
Дописати коментар