пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДИСТАНЦІЙНОЇ РОБОТИ на період карантину


На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211, листів МОН: від 11.03.2020 № 1/9-154, від 13.03.2020 № 1/9-161, беручи до уваги статтю 32 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Указ Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронаврусом SARS-coV-2», підпункт 2 пункту 13 Положення про Функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності), враховуючи рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я та наказом по закладу дошкільної освіти від _____________________ за № _________ було запроваджено дистанційну роботу вдома з педагогічними працівниками, а саме: вихователями старших дошкільних груп Калюжною І.М., Євменкіною Л.Е., Ващенко В.В. та з практичним психологом  Рибак В.І.
На оперативній нараді № 6 від 13.04.2020 завідувач підкреслила, які саме обов’язки, передбачені трудовим договором виконують педагоги, що знаходяться на дистанційній роботі, а саме:
·        вчасно відповідати на дзвінки керівника;
·        перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;
·        організувати та проводити за розпорядженням керівника освітній процес за допомогою дистанційних технологій;
·        складати або корегувати плани роботи,
·        готувати матеріали щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності);
·        писати конспекти занять відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку;
·        викладати матеріал під час Skype-конференцій, спілкування у групі по Viber (вайберу), через електронну пошту, надсилати опитувальники для батьків тощо.
Усі педагоги закладу упродовж дистанційної роботи налагодили можливість спілкуватись за допомогою дистанційних технологій з адміністрацією та батьками вихованців, шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.
Всі педагоги своєчасно склали індивідуальні плани роботи на час карантину, які були перевірені завідувачем та вихователем-методистом. Упродовж робочого часу, завідувачка визначила індивідуальні графіки роботи педагогів.
 Графік роботи вихователя-методиста з 8-00 до 16-12. 

Заходи, які проведені вихователем-методистом
Державної установи «Дошкільний навчальний заклад
(дитячий садок) № 69 (м. Харків) Національної поліції України»
під час дистанційної роботи.

Перш ніж розпочати дистанційну роботи, мені було необхідно спланувати власну діяльність. Для цього я склала схему за основними видами діяльності у роботі педагогів.





Перед початком віддаленої роботи мною були поставлені такі задачі:
Методична робота
·        насамперед важливо було упорядкувати документацію;
·        робота над окремими документамит річного плану;
·        аналізування роботи закладу освіти за минулий рік.
Підготовка до подальшого освітнього процесу
·        складання проєкту плану роботи на наступний рік;
·        складання освітньої програми закладу.
Організаційно- педагогічна робота
·        допомога педагогам адаптуватися до нового режиму роботи;
·        використання корисних сервісів у дистанційній роботі: електронна пошта, месенджери, Google Таблиці, Google Диск тощо;
·        підготовка для педагогів консультативних матеріали, онлайн-ігор та тестів для перевірки знань;
·        проведення Скайп-наради з адміністрацією, педагогами з питань організації дистанційної роботи;
·        викладання матеріалів для педагогів ЗДО під час Skype-конференцій, через електронну пошту;
·        складання цікавих завдання для дітей та коротких рекомендацій для батьків у групу Viber (вайбер).
·        скоординувати віддалену роботу педагогів щодо складання конспектів занять, за темою власного досвіду роботи; виготовлення посібників; дидактичних матеріалів тощо.
Самоосвіта.
·        читання корисних статтєй у фахових електронних виданнях: «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практика управління дошкільним закладом», «Методична скарбничка вихователя», «Дошкільний навчальний заклад».
Підвищення кваліфікації
·        перегляд професійних вебінарів на сайтах Всеосвіті та та на Цифровому видавництві MCFR;
·        обговорення перегляду вебінарів, спілкування в групі педагогів у групі Viber (вайбер);
·        за бажанням проходження онлайн-курсів для підвищення кваліфікації.
Поширення досвіду роботи.
·        підготовка та розміщення власних методичних матеріалів на платформі Всеосвіта та отримання Сертифікатів, Грамот, Подяк;
·        ведення власного Блогу на платформі Google.
Робота з дітьми.  
Згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти, набуття різних видів компетенцій дитиною дошкільного віку відбувається в різних видах діяльності: ігровій, руховій, природничій, предметній, образотворчій, музичній, театральній, літературній, сенсорно-пізнавальній і математичній, мовленнєвій, соціокультурній та інших і вимагає практичного засвоєння дитиною системи елементарних (доступних) знань про себе й довкілля, моральних цінностей, уміння доречно застосовувати набуту інформацію.
Життєво компетентний дошкільник поводиться самостійно і конструктивно в різних соціальних і життєвих ситуаціях. Розвиненість і зрілість емоційних, когнітивних, вольових психічних процесів надає дитині якісно нові можливості прояву свого «Я» в усіх видах діяльності.
Основні типи діяльності:
·        Ігрова.
·        Комунікативна.
·        Пізнавально-дослідницька.
·        Здоров'язберігальна.
·        Мовленнєва.
·        Господарсько-побутова.
·        Художньо-естетична.
Взаємодія з батьками.
·        корисні онлайн-ресурси для розвитку та навчання дошкільників;
·        онлайн-ігри із завданнями для дошкільників;
·         зворотній зв’язок: коментарії діяльність дітей, підбадьорювання їх та батьків;
·        підготовка та складання пам’ятки «Як правильно працювати вдома»;
·        надіслати анкету-опитувальник батькам щодо оцінювання якості роботи педагогів під час дистанційної роботи.
Якщо батьки не проявлятимуть бажаної активності — не вимагайте від них постійної участі та виконання всіх завдань. Пропонуйте помірну кількість завдань, які не займуть більше години спільної діяльності на день.


Вихователь-методист                                          О.Ю. Федоренко


Немає коментарів:

Дописати коментар