неділя, 9 жовтня 2016 р.

ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ОТРИМУВАТИ РАДІСТЬ ВІД ПРАЦІ,

Одним із способів формування у дитини прагнення до трудової діяльності є ознайомлення з працею дорослих, її видами, знаряддями праці, результатами. Знання про трудову діяльність людей є центральною ланкою знань про соціальну дійсність, вони зумовлюють соціалізацію особистості дитини, забезпечують розуміння завдань суспільства і кожної людини.

Формування у дітей правильних уявлень про працю дорослих, прищеплення інтересу і поваги до людей-трудівників, позитивного емоційного ставлення до неї - найважливіший компонент психологічної готовності до праці.





Дитина-дошкільник володіє високим рівнем пізнавальної активності і дуже рано починає цікавитися трудовою діяльністю людей. 




Її життя розгортається у певному соціальному середовищі, в якому вона спостерігає працю дорослих, нагромаджує враження від їх поведінки і дій, намагається наслідувати їх в іграх і побуті. 


Заохочення цього інтересу, створення умов для отримання інформації про працю дорослих, ефективне її засвоєння особливо позитивно позначається на розвитку дитини. 





Знання про професії діти отримують від батьків, вихователів, старших братів і сестер, бабусь і дідусів, однолітків, із власних спостережень, за допомогою засобів масової інформації. Засвоєння малюками певних знань про працю дорослих, різноманітні професії стимулює виникнення у них нового типу поведінки, опосередкованої уявленнями про трудові і суспільні функції людей, про ставлення до праці, одне до одного.



Немає коментарів:

Дописати коментар