1. Заняття з логіко-математичного розвитку у ІІ молодшій групі.
ТЕМА: «Порівняння предметів за висотою. Орієнтування в часі»
Програмові
завдання:
1. Вчити дітей порівнювати предмети за висотою, позначаючи
результати порівняння словами: вищий,
нижчий; продовжувати вчити розрізняти й називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч. Ознайомити
дітей із висотою предметів.
2.
Розвивати пам'ять,
увагу, кмітливість
3.
Виховувати інтерес до занятьз пізнавального розвитку. охайність у користуванні роздавальним матеріалом та під час роботи з клеєм.
Методи і прийоми:
1.
Проблемна
ситуація: Їжачок і Ведмедик посперечалися, хто з них вищий на зріст, а хто
нижчий. Ви готові допомогти друзям помиритися?
2.
Д/г
«Вище — нижче».
3.
Давайте
разом скажемо: «Ведмедик вищий за їжачка», «їжачок нижчий за Ведмедика».
Вихователь прикріплює на фланелеграфі дві ілюстрації — із зображенням дня і
ночі. Давайте перевіримо, хто з вас вищий, хто — нижчий. Станьте парами спинами
одне до одного. Хто з вас виявиться вищим, підійде до картинки «День», а хто
нижчий — до картинки «Ніч».
4.
Фізкультхвилинка
.
5.
Гра
«Будиночки для друзів».
♦ Через що посперечалися їжачок і
Ведмедик?
♦ Хто з них виявився вищий, а хто —
нижчий?
♦ У якому будинку живе їжачок? А
Ведмедик?
♦ Хто з вас нижчий, а хто вищий?
2. Заняття з художньо-естетичного розвитку (аплікація): "М'ячики для котика Мурчика та песика Барбоса"
Виховувати охайність у користуванні роздавальним матеріалом та під час роботи з клеєм.
1. Показ вихователем прийомів аплікації.
2. Самостійна діяльність дітей.
3. Підсумок заняття та оцінка дитячих робіт.
Немає коментарів:
Дописати коментар