середа, 16 листопада 2016 р.

ЗВИЧАЙНИЙ ДЕНЬ У ЗВИЧАЙНОМУ САДОЧКУ!

1. Заняття з логіко-математичного розвитку у ІІ молодшій групі.

 ТЕМА: «Порівняння предметів за висотою. Орієнтування в часі»  
Програмові завдання:
1. Вчити дітей  порівню­вати предмети за висотою, позначаючи результати порів­няння словами: вищий, нижчий; продовжувати вчити розрізняти й називати частини доби: ранок, день, вечір, ніч. Ознайомити дітей із висотою предметів.
2.  Розвивати пам'ять, увагу,  кмітливість
3.  Виховувати інтерес до занятьз пізнавального розвитку. охайність у користуванні розда­вальним матеріалом та під час роботи з клеєм.


Методи і прийоми:
1.                Проблемна ситуація: Їжачок і Ведмедик посперечалися, хто з них вищий на зріст, а хто нижчий. Ви готові допомогти друзям помиритися?
2.                Д/г «Вище — нижче».
3.                Давайте разом скажемо: «Ведмедик вищий за їжачка», «їжачок нижчий за Ведмедика». Вихователь прикріплює на фланелеграфі дві ілюстрації — із зображенням дня і ночі. Давайте перевіримо, хто з вас вищий, хто — нижчий. Станьте парами спинами одне до одного. Хто з вас виявиться вищим, підійде до картинки «День», а хто нижчий — до картинки «Ніч».
4.                Фізкультхвилинка .
5.                Гра «Будиночки для друзів».
          
Через що посперечалися їжачок і Ведмедик?
Хто з них виявився вищий, а хто — нижчий?
У якому будинку живе їжачок? А Ведмедик?

Хто з вас нижчий, а хто вищий?


































2. Заняття з художньо-естетичного розвитку (аплікація): "М'ячики для котика Мурчика та песика Барбоса"

Виховувати охайність у користуванні розда­вальним матеріалом та під час роботи з клеєм.


1.                Показ вихователем прийомів аплікації.
2.                Самостійна діяльність дітей.
3.                Підсумок заняття та оцінка дитячих робіт.
















Немає коментарів:

Дописати коментар